Jag önskar mig svar på allt!

Just nu är det otroligt mycket tankar i Colin. Mardrömmar till tusen och varför-frågor.

Han nästan vägrar gå upp på övervåningen själv och vill inte sova i sin säng.
Alla lampor ska vara tända och man ska hjälpa honom med allt.

Denna vecka är Peter och jobbar i Skåne så Colin får sova i vår säng då jag inte kommit på nått sätt att klona mig än vid läggningen.

I kväll kom tankar som
- nån kan låsa upp dörren med naglarna eller en sax.
- monster med röda ansikten och huvudet upp och ner bor i hans rum.
- vi måste bygga en dörr till trappen så ingen kan komma upp.
- varför finns zombies på film?

Ibland blir kvällarna extra långa.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!