Klagoinlägg. Byta liv för en stund?

Peter har vart hostig hela veckan och sen gick det fort med sprängande huvudvärk, feber, ont i kroppen..

Igår började jag att hosta och på kvällen kände jag att febern började komma smygandes.

Idag ligger vi i soffan. Peter, jag och Evelyn.

Febern på Evelyn mäter 39,5 med Alvedon och jag har 39 grader mätt i armhålan.
Vi har sovit större delen av dagen och rör oss inte i onödan då varenda muskel krampar och huvudet vrids ihop och krossas av huvudvärken.
Hostan ska vi inte tala om. Jag vill slita ut mina lungor, vända dom ut och in och skaka bort allt skit som retar.

Kul att även vi lyckats bli med influensa.
Jag som typ Aldrig är sjuk!!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Krya på er allihop! Kramar

2013-01-10 | 19:10:16
http://Aaannaas.blogg.se
Gertie

Hoppas ni mar battre snart inge kul med flunsan kramis

2013-01-12 | 10:19:34




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!