Sportlovsvecka utan lov

Ännu en vecka och en helg som lider mot sitt slut.

Nästa vecka blir kämpigt. Peter åker bort till Skellefteå och jag blir ensam att rodda i vardagen.
Vi måste handla så att allt flyter på så jag slipper springa in på Ica efter dagis och passa bussar och stressa.

På torsdag åker jag och Evelyn till Astrid Lindgren för att vaccinera henne.
Två st pricktester med vaccinet ska vara negativa innan dom kan ge henne sprutan och det kommer att ta hela dagen.
Om hon blir dålig vet vi inte så vi får ha moster och mormor som backup till Colin om vi skulle behöva bli kvar.

Hoppas på att våren kommer snart och snabbt så solen kan ge mig lite energi.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Och ni e välkomna hit oleka näär ni vill!! Erika

2013-02-24 | 20:22:23




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!