Läkardag med tungt huvud

Vi har överlevt. Huvudet hänger fortfarande inte riktigt med och det känns som allt går i slow motion. Lite hosta och nästäppa lär vi också få leva med en stund till men i övrigt så känns det rätt ok.

Evelyn får vara hemma tills på onsdag, då har jag mina specialuppgifter att sköta på jobbet så då hoppas jag hon är pigg och fräsch.

Vi var hos doktorn med henne imorse för att utesluta öroninflammation, halsinfektion eller nått annat bakteriellt.
Hon blev godkänd.

Idag har jag också vart hos läkaren. På Hud på DS och gjort ett allergitest.

Jag har 3 st stora lappar på ryggen med 30 små geléklickar med olika kontaktämnen man kan vara allergisk mot.

Äntligen ska vi se om det är något av det som gör att min hud är så atopisk trots behandling.

Spännande.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!