Vad vill jag?

Får lite ångest av vad jag gör med mitt liv ibland.
Ångest när gamla vänner pluggar och får kalasfina utbildningar.

Ångest när man tjänar mer på Claes Olson än vad man gör med en utbildning i botten.

Ångest när ångesten blir så stor att man inte orkar göra något.

Men då kommer mamma, man köper blommor och allt blir bra :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Veronica

Känner detsamma. Och ångesten man får av att göra ingenting för att ångesten är för stor...
Fast då brukar jag försöka tänka på allt det positiva man har, jobb, boende, familj etc. Och att det viktigaste är att trivas på sitt jobb, oavsett lön och utbildning, man ska trots allt orka jobba i sisådär 40 år till och hinner byta jobb många gånger :)

2013-01-22 | 17:29:45




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!