sötsug deluxe

Asså vad gör man åt sötsug?

Jag går i alla tänkbara skåp man skulle kunna tänka sig hitta nått i och rotar. Jag vet inte vad jag vill ha, jag bara går omkring och rotar.

Jag står emot (nästan) alla frestelser men om nån skulle knacka på min dörr med en kladdkaka eller Pavlovatårta eller en semla eller ett wienerbröd så skulle jag trycka i mig allt på 2 röda!
Jag skulle älska den personen livet ut.

Men jag måste stå emot. Men så länge jag fortfarande ammar känns det Ok att äta liiite götta.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

jag sitter här hemam me exakt samma sug o tankar. tänk om.... nån bara kommer me liiite godis!! GAAAH :D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-03-06 | 21:07:28
http://taby.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!