I have dead legs

När jag kom hem från babymassagen satt Colin och Peter och laddade med äggmackor.
Vi mös en stund vid köksbordet innan vi packade in oss i bilen allahopa för att åka ner till simskolan.

Colin var jättestolt över att få visa pappa hur duktig han är i bassängen och när vi kommer ner står en lapp på dörren.
"Poolstjärnan simskola stängt p.g.a influensan"

Gissa om det var en besviken kille som fick gå tillbaka till bilen.

Hemma igen så stack jag ut på en springtur.
Genom skog och lerpölar, över sten och isfläckar. 5,42 km blev det när jag mätte upp rundan på en träningssida.

Hela vägen orkade jag inte springa men jag sprang dom första 2 km i ganska snabb takt. Sedan tog jag en km i intervaller och kutade sista biten hem.

Skönt med träningsvärk och jag är imponerad över hur bra det gick med tanke på att jag inte rört på mig mycket de senaste 7 månaderna och att jag definitivt inte är någon löpare.
Ont i knäna, hälsporre och benhinneinflamation är något som brukar drabba mig :( 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!