Får det lov att vara ett cellprov?

Vi ska in på BVC kontroll kl 10.15 och blev tidiga från dagis.
I samma hus har vi MVC och jag slank in medans jag ändå hade tid för att boka tid cellprovet.

BM tyckte vi kunde göra det på en gång.
Kanske lika bra, annars hade jag nog bangat och vart nervös istället.

Vem gör det frivilligt utan kallelse egentligen?

Men är det gratis och man får en extrakoll så varför inte utnyttja den!?
Tänk om det visar sig senare att det skulle vara något och man inte tagit sitt cellprov, man kommer ju förbanna sig i evighet.

Om 5 veckor får man svar i brevlådan om man är frisk. Annars får man ett samtal. Kul.
Äh. Jag är inte ett dugg orolig.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Jag gjorde... Och tur det för det visade att jag hade förändringar.. :/

Anonym

Tog typ 3v från prov till svar, är nog lite olika beroende på vart man går. Mitt var dåligt, "klass 3" förändringar, så idag var jag där för att ta vävnadsprov för att se hur "djupa" förändringarna är. Klass 1 & 2 låter de normalt sett läka bort av sig självt, men klass 3 behöver antingen frysas eller skäras bort. Planerad dag för detta är nästa fredag :/ Men dagens teknik är så bra, och de hittar förändringar så tidigt så allt är (borde) vara lugnt :)





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!