Ensam mamma

Grannarna kidnappade Colin.
Skönt.
Dom ska åka och bada och det passar perfekt!

Jag är helt slut i huvudet och kroppen.
Evelyn envisas med att bara sova mellan 30-60 min på dagen i sin säng. Är vi ute och går kan hon sova längre. Men bara så länge vagnen rullar!

Jag och Evelyn sitter i soffan och sjunger och äter vindruvor.
Måste hålla henne vaken så länge det går så jag kan få sovmorgon ;)

När Peter kommer hem hoppas jag på en promenad med grannen, eller grannarna. Får se :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


william

mysigt att sjuna & äta vindruvot:D



SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Så snällt:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "The Countess" Bilder som jag har ritat:D

2012-03-15 | 22:52:17
http://funnyones.blogg.se/
Anette

Men vad löjligt! Jaja, hon grejar det, men om det inte är så ni helst vill ha det så är det ju lite drygt.



Ja och nej. Alltså, det ar en av anledningarna. Det var egentligen inget allvarligt, mest irriterande bara att andra föräldrar ska smygläsa min blogg och inte ta dom problem dom har med mig utan istället gå och gnälla där. Men att jag lösenordsskyddade hade med mer än det att göra förstås, det är något jag av flera anledningar funderat på att göra länge. Jag skriver ju för min egen skull egentligen, och då ska jag ju inte drabbas negativt av det på något sätt tycker jag.

2012-03-16 | 12:51:57




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!