Babymassage

Idag ska jag och Evelyn på babymassage.
Jag har aldrig gjort nått sånt men är taggad till tusen eftersom jag hört så mycket positivt om det.

Colin hämtar jag innan och han får vara med och leka i rummen intill då det var helt Ok att ha med syskon då massagen börjar kl 14 och det är då man hämtar från dagis.

Jag hoppas att föräldrarna tänker till och inte tar med allt för små syskon bara för att syskon är välkomna.

Men jag tror på det här :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Susan- Mamma till Isaac i England

Konstigt att det inte kom med att det var du som kommentera det!



Berätta gärna hur det gick på babymassagen. Jag ska nämligen ta med Isaac på en på fredag! :)

2012-03-06 | 17:15:57
http://silee.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!