Att vara mamma till två olyckor.

Asså jag har otur med mina barn. Så är det bara. Jag vet inte vad jag gör för fel, men det är oftast inte jag som har kunnat påverka det..

RS kanske man kunnat undvika på båda barnen, men man kan ju inte isolera sig? Likaså att Colin inte behövt slå sin tand tre gånger så man fått dra ut den, men att spänna fast han? Njae.

Att Colin sen har fått operera sig 3 gånger, en gång i pungen och 2 i halsen har jag faktiskt verkligen inte kunnat göra nått åt!!

Idag fick Evelyn åka ambulans till Astrid Lindgren för att hon ätit ägg.
Ja. Jag kanske skulle skitit i lunch idag?

Jag undrar om någon kan spå hur det kommer gå för mina barn imorgon. Hör av dig!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anette

Cornelis var äggallergiker och jag kan trösta dig med att det i allra flesta fall växer bort!

2012-06-20 | 13:16:40
http://nettangrillspettan.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!