Vilken skit App blogg.se är!

Jag såg att det blev 9 st för många inlägg om zinkbaljan. 
Appen ville inte ens godkänna inlägget och helt plötsligt så är det spammat med inlägg och bilder. Suck. 
 
Peter var på Bruce i Gbg i helgen. Det var meningen atkajak skulle följt med men i brist på barnvakt och boende fick jag snällt stanna hemma. 
Kanske var det sista gången han var här, kanske inte. 
Min helg blev kanoners ändå!
 
Mamma har bort med oss och vi har druckit vin på kvällarna och ätit massa god mat. Lax med rotfrukter i fredags och tapas i lördags. 
Vi har vart ute i waxholm och ätit glass och strosat omkring och badat på skavlöten. Idag åkte vi ut en sväng till Kårsta för att besöka en liten gårdsbutik som getter Eriksville. Det var absolut inte sista gången kan jag lova :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!