Vilken bank har ni?

Banken gav mig godkänt..

Peter tyckte tröjan Colin köpte var så snygg att vi köpte den gråa också.

Ikväll kommer bilder på hallen upp. Jag fortsätter att lägga upp bilder på huset, ett rum varje dag!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Malou

Olivia är upphittad sommarkatt som jag tog över när hon var kattunge så först trodde jag det var en vanlig bondkatt men veterinärer och även uppfödare som jag senare frågat säger att hon definitivt är en russian blue katt, iaf halvras då nästan allt stämmer in utseende mässigt och 100% till sättet :-) Vad är Bruce för ras? :-D

2012-01-11 | 19:23:25
http://malouse.bloggplatsen.se
Malou

Stora katter är mysigt, mamma har en stor som väger 9 kg! Han är som en kudde haha!! Har ni fler än Bruce eller det kanske blir full rulle med katt och småttingarna iofs :-)

2012-01-11 | 22:10:45
http://malouse.bloggplatsen.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!