Väckning nån?

Peter är nojig. Jag nöp honom i underarmen i morse när hans klocka ringde. Det gjorde visst jätteont!

Det var ju bara för att han inte gick upp när jag sparkade på honom.

Visst låter det illa..

Problemet är att han kan snooza hur länge som helst om jag inte väcker honom och han ber mig varje kväll att sparka upp honom. Så jag gör de. Bokstavligen.

Imorse hade han ställt klockan tidigare än vanligt och jag blev så paff när alarmet ringde att jag det bara blev så att jag nöp till.
Men upp kom han.

Sen visade det sig att han kom upp lite för fort.
När han satt i bilen och undrade vart resten av trafiken var såg han att klockan var 05.10.

Jag fick mig ett gott skratt och Peter fick ont.
Jag lovade att inte göra om det ;)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Susan med mini i magen- England

Jag vet inte ens vad värkar är längre, hade för mig att det var smärtsamma sammandragningar, men jag har bara molande värrk i rygg o mage :(

Jag känner mig så förvirrad, det händer ju inget :(

2012-01-18 | 15:00:30
http://silee.blogg.se/
Anonym

hahahahahha kunde va beskring av när jag väcker tommy /erika

2012-01-18 | 22:15:35




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!