Hej kokosboll

Visste ni att det bara är typ 90 kcal i en kokosboll.
Äter man då ett paket, som är 8 stycken. Då är det 720 kcal. Det är lika mycket som 200g pasta, 1 flarra rött vin, lite mer än en halv Ben&Jerrys, en överfull näve jordnötter, 3 st Billys panpizza, en stor portion Felix pytt i panna..

Ska du då bränna bort 8 stycken goda kokosbollar måste du ligga i lite mer.
Vad sägs om ett tufft Yogapass på 90 min, träna med crosstrainer i 45 min, springa en timme, cykla en timme, spela vollyboll 3 timmar..
Då vart det inte lika kul.

Däremot så bränner du 80 kcal i timmen bara av att sitta ner. När kroppen änå jobbar för att bryta ner skiten.
Så jag tänkte att om jag klämmer dom där 8 nu och sen går och lägger mig. Då borde dom ju vara borta när jag vaknat..?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Susan med mini i magen- England

Tack, vad snäll du är!

Jag mår helt okej, lite trött på att vara gravid, som du kanske förstår, men annars är allting väl bra. Hur är det själv :)?

2012-01-25 | 18:58:48
http://silee.blogg.se/
Therese - Mamma till Alfons

Tänk om man hade din design-kunskap! Sicken fin blogg!

2012-01-25 | 20:05:02
http://uncompleted.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!