Utflykten

Äventyret gick till Globen och Disney On Ice.

Det var en kul show. Påkostad med fyrverkerier, eld, ljusshow och fantastiska dräkter.

Colin tyckte det var superkul och han kände igen de flesta karaktärerna.
Blir det fler gånger får vi se till att fixa bättre platser. Detta var nått vi kom på igår så vi satt uppe i taket kändes det som.
Synd att dom inte visade på storbildsskärm så man kunde se alla detaljer.

Från den ena isen till den andra. Nu sitter vi i ishallen i Vallentuna och tittar på pappa Peter.

Han leker med gubbarna på en istid nån snott av nått stackars pojklag.
Colin är dörröppnare till båset.

Känns som man kommer tillbringa en del tid här framöver ;)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ewa (mamma till 6 döttrar)

Aha var ni oxå på Disney :) Ja det var verkligen en fantastisk show :)

Vi var förra året oxå och var lika nöjda då :)



Toppen att du hittade något till dig från Meandi :) Du får gärna komma till mig på party om du "vågar" :)



Kram

2012-01-07 | 21:28:37
http://tjejmorsan.blogg.se/
Ewa (mamma till 6 döttrar)

Herre jösse... skulle ju svara om valparna oxå :) De är renrasiga men utan stamtavla... fråga mig inte varför hon väljer att göra så???

När man är "gammal" uppfödare som jag är så blir jag ibland lite fundersam varför man inte satsar på att ha hundar med stamtavlor om man nu ändå tycker om att ha några valpkullar :)

2012-01-07 | 21:30:33
Michelle - med en prins i magen <3

Tack för ditt svar, känner mest för Huggies så testar nog dem, har även några såna blöjor hemma jag fick i ett gravidpaket. Vet att man får Libero här på förlossningen/bb i Västerås så då kan jag känna, klämma och jämföra! Kram

2012-01-08 | 09:49:35
http://hannahmiichelle.blogg.se/
Michelle - med en prins i magen <3

Heheh ja verkligen! ;) Min syster fick också en minibebis, han vägde 2686g och var 47 cm lång och då föddes han 10 dagar före bf om jag inte minns helt fel.

2012-01-08 | 11:00:56
http://hannahmiichelle.blogg.se/
Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Man blir verkligen glad av att komma in på din blogg. Ville bara säga det :)

2012-01-08 | 15:00:12
http://jenfotografi.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!