Tack Jennika på Jen Fotografi!

När jag loggade in möttes jag av den här kommentaren

Man blir verkligen glad av att komma in på din blogg. Ville bara säga det :)

Tusen tack Jennica! Kommentarer som din kan verkligen förgylla ens dag!
Man borde ta sig tid att kommentera andras bloggar med små fina ord. Det gör så mycket :)


Jag ber en kika in på Jennicas blogg. Hon är fotograf och tar fantastiska bilder!
Hade jag vetat om henne hade jag absolut bokat en nyföddfotografering. Jag trodde inte det fanns sådana sessioner i Sverige och jag har faktiskt trott, om jag ska vara helt ärlig, att det mesta har vart manipulerat och photoshoppat i efterhand.

Men Jen Fotografi kan! Hon kan på riktigt vill jag lova!

Jag har drömt lite medans jag har tittat på hennes bilder. Och jag har suckat lite. Suckat för att Jen Fotografi håller till i Västervik och jag sitter här, i Vallentuna.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Ååh, men va gullig du är! TUSEN tack!!!



Mycket ÄR photoshoppat och manipulerat i efterhand i nyföddfotografivärlden (dock inga av de bilder jag tagit än så länge) så du har alldeles rätt i det =) Men många bilder är också bara så som de är :) Älskar nyföddfotografering, min stora passion! Varit väldigt frustrerande de senaste veckorna när jag varit förkyld och inte kunnat ha någon :)



Tusen tack igen för ditt inlägg! <3 Och för att du på så sätt sprider ordet om nyföddfotografering här i Sverige.

2012-01-08 | 17:27:01
http://jenfotografi.blogg.se/
Anna

Tack för dom goda tipsen :)

2012-01-08 | 19:28:49
http://aaannaas.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!