ProViva

Jag är en sån som går på det mesta.

Jag har otroligt svårt att säga nej till telefonförsäljare så dom lyckas för det mesta pracka på mig saker.
Peter har förbjudit mig att svara i hemtelefonen på nr jag inte känner igen.

Jag klipper ur kuponger för jag tror att jag tjänar pengar på så sätt. I själva verket så förlorar man ju bara eftersom jag då måste handla för att tjäna nått ;)

Allt som sägs på Tv och på reklam är sant! Man kan väl inte va så dum att man ljuger i Tv ;) Right.

Det senaste påhittet jag har är att dricka ProVivas fruktdryck med "aktiv bakteriekultur"

Lactobacillus plantarum ska minska gasiga och oroliga magar.

Jag vet inte om den funkar.. Men den är iallafall god :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jannika mamma till Bönan och krusbärsbebis

t6ack så mycket!!;)

2012-01-09 | 16:21:52
http://jannikassmulor.blogg.se/
Mazlin - mamma till tre pojkar 4år, 1år & 1 mån

Fast jag tror att proviva är bra mycket bättre än de andra alternativen som nyposoppa, blåbärssoppa ect..

2012-01-09 | 17:50:21
http://www.mazlin.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!