Mitt lilla grodyngel

När Colin var liten hatade han att bada. Det gick något bättre när han fick duscha med oss men han var fortfarande inte nöjd.

Evelyn däremot Ä L S K A R att bada.

Det är så kul att titta på henne när hon ligger och plaskar i baljan.
Vi har en stor dusch med duschväggar och dom var helt nedskvätta efter att hon badat klart.
Hon skrattade ett sånt där hjärtligt skratt också! Hade så gärna velat filmat men hon låg redan i badet och då lämnar jag ju henne så klart inte.
Får komma ihåg mobilen nästa gång.

Jag tänkte att ja skulle försöka fota lite så ni får se hur vi har det här hemma.
Vad sägs om de va?

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Låter som en bra idé tycker jag!! =)

2012-01-09 | 01:25:42
http://jenfotografi.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!