Min last kommer ge ett ordentligt lass.

Jag blir ofta söstugen fram mot kvällen.
Jag drömmer om cupcakes, chips med dip, apelsinkrokant choklad, glass med strössel.. Vad som helst egentligen.

Vi har sällan gotta hemma. Om det inte blivit nått över i Colins ynka godispåsar eller om Peter köpt på sig inför helgen.

Jag blir ofta sugen för att sen äta en godisbit och inse att det inte är gott. Marabouchoklad kan jag inte alls äta mycket utav, det växer i munnen.

Min nya last är Pizzasallad.
Min egen hemmagjorda pizzasallad med Ättika. MUMS!
Jag kan lätt trycka i mig ett halv kålhuvud om inte mer!

Undra hur min mage kommer må om några dar..  Jag tänker Inte uppdatera er om den ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

hahahah detta låter bra, kör vi lite grannshäng sen kanske vi kan ta din fikasort. haha sallad e ju perfa o glufsa i sig. jag kör på te jag. men vill ju helst trycka marabou. ! :D

2012-01-18 | 22:08:57
http://taby.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!