Juice utan frukt

Jag är så sjuuukt sugen på semlor!
Förstår inte vart mitt sötsug kommer ifrån!

I morgon kommer en kär gammal kollega hit på middag. Det blir nog biffar med klyftpotatis. Det går hem i alla lägen!

Idag köpte jag en juice med Passionsfrukt.
Såhär stod det i innehållsförtecknignen:

Fruktinnehåll: Minst 26% . 26% Va Faan! Vad är resten?
Apelsin 18%
Äpple 4,5%
Citron 3%
passionsfrukt 0,5%. Jag trodde verkligen jag köpte passionsfrukt jag köpte!

Den skulle inte innehålla några tillsatta konserveringsmedel men hade ändå ett års hållbarhet.
Hittade inget om sockret.
Ibland funderar man vad man utsätter sin kropp för.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jenny - gravid i New York

Men tack vad snällt! :)

Ja jag tror inte jag växt någon annanstans än magen. Kan fortfarande ha jeans osv men inte knäppa dom såklart! Ganska chockande då jag trodde jag skulle bli megastor, haha.



Ledsamt det är med innehåll på mat & andra produkter. Vi äter så mycket som är "fejk" & får i oss så otroligt mycket skit.

2012-01-19 | 02:46:16
http://jennybenny.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!