Jag är




Jag älskar Diamond dogs och jag älskar Doreen.
Tänk så bra dom blev tillsammans!

Vill ni bara höra låten spola fram till typ 1:50
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Susan med mini i magen- England

Tack fina du för tipsen.

Tyvärr så får man inga bindor, blöjor eller tvättlappar här i England på BB. Allting måste medtages själv. Bebisen får inte ens låna kläder.

Så det är lite förvirrande och känns surt, jag menar, man vet aldrig hur förlossningen går och hur länge man måste stanna på sjukhus, så hur ska man räkna ut hur mycket han behöver av allting egentligen? :(



Amningsinlägg köpte jag igår och tänkte packa ner. Hur mycket tror du jag kommer behöva?

Jag vet att det är väldigt individuellt, men mer än 10t st? Eller räcker det med 5 par? Så svårt ju :(



Bephanten har vi också här så det ska inhandlas. Tack för tipset :)

2012-01-16 | 18:39:15
http://silee.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!