Hemma hos oss just nu.

Evelyn har börjar prutta med munnen. Hon härmar oss när vi pruttar med tungan och hon är så himla söt!

Nu ligger hon brevid mig och biter på nappen medans jag och Peter ligger i varsin ända av soffan och spelar wordfeud på engelska.
I bakgrunden är ljudet av Bolibompa på TV:n
Kan man ha det tråkigare?

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

hahhahah snart kommer ja o invaderar området, då kan vi kvällshänga muahahah ta powerwalks me småttingarna kanske eller nåt skoj



erika

2012-01-24 | 20:50:26
Anonym

altså hahahah mina old friends blir ibland galen på mig när ja petar till fjärrkontrollerna så de ligger rakt (spring inte iväg nu) haha men vissa märker de itne ens ;)

men jag är bara så me grejjer HOS MIG. du kan va luugn. de e bombnedslag hos mig med, men - jag kan iten sätta mig ner på kvällen utan att plocka undan allt. JA jag är pedant tant. man får mobba mig oxå för de haha jag är van.



men bli inte rädd, fast du får gärna komma till mig. jag älskar att ha besök så =) =) =)

2012-01-24 | 21:11:48




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!