Fredagsmys

Jag och Colin myser i hans rum. Vi ritar.
Snart ska vi gå och titta på film i vår säng. Eller Colin ska titta, jag och Evelyn kommer däcka!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ewa (mamma till 6 döttrar)

Hejsan :)



Vilken fin blogg du har!!



Jag tycker storlekarna är "vanliga". Många tycker att de är åt det lite större hållet.

Jag brukar säga att det bästa är att gärna prova något plagg som en säljare har så man vet med säkerhet.



Ha det gott :)

2012-01-07 | 10:09:49
http://tjejmorsan.blogg.se/
Hanna - med Mini i magen

Jag hoppas att vi hinner få den innan hon kommer! Jag kommer bli superstressad annars :p Men om det inte går ska vi begära att få pengarna tillbaka för jag hittade samma vagn fast nya modellen på en hemsida som t.o.m var billigare än vad vi betalat för denna så då köper vi där istället!

2012-01-07 | 11:51:20
http://hjn.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!