En till utmaning!

Denna gång är det http://Brassemamma.blogg.se som utmanar mig.

1. När ingen ser eller hör mig…
Fiser jag och går osminkad i fula haremsbyxor utan BH i en sliten, urtvättad och urblekt T-shirt.

2. Jag går aldrig hemifrån utan…
iPhonen och mitt lypsyl. Jag får ren och skär ångest om jag vet att jag glömt lypsylet nån stans. Men det är inte så stor risk. Jag har ett i varje jacka, väska, byxa. Det ska alltid vara inom räckhåll ;)

3. Min blogg heter som den gör för att…
Fö att jag bloggar om det vackraste som finns, mina barn.
Innan hette jag Colinsmamma. Dels för att jag var Colins mamma och för att jag hade brist på fantasi ;)
4. Om jag vågade skulle jag…
Hyra ut huset och resa bort en lååång tid. Se världen och jobba utomlands.
Starta ett företag.

5. Om tio år kommer jag att…
Förhoppningsvis ha ett jobb jag trivs med. Ta lite småkurser på skoj för att det är kul och intressant.
Vem vet om vi är 5 i familjen då?
 
Jag utmanar:
Alla som känner sig manade. Kommentera detta inlägg så jag får läsa svaren :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!