Det är inte lätt när det är svårt.

Mitt paket har kommit! Wohoo!

Jag tänkte att jag skulle handla lite lätt lunch medans jag ändå var på Ica. Tonfisk, keso och broccoli med aromat och parmesan är underskattad lunch för en hemmavarande som inte har så mycket tid.

Det blev ingen tonfisk och keso.
Det blev två paket blodpudding för 5 kr styck, ett paket ägg och en Felix pastagratäng.

Sistnämda vet jag över huvud taget inte hur jag kunde komma på tanken att köpa?!

Varför blir det aldrig som man tänkt sig?

Det va ju tur att jag kom ihåg paketet!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mazlin - mamma till tre pojkar 4år, 1år & 2 mån

Du har en utmaning som väntar på dig i min blogg.

2012-01-17 | 11:54:28
http://www.mazlin.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!