BVC update

Min lilla flicka.

Vi började dagen på BVC. Evelyn väger nu 4765 g och är 57,8 lång. Hon är 3 månader och 3 dagar.
Hon hade iallafall gått upp 150 gram sen sist vi vägde för 19 dagar sen. Inte mycket men jag är nöjd.

BVCsköterskan skulle höra av sig till labbet på Astrid Lindgren då vi inte fått höra provsvaren på urinprovet som skulle på odling.
Läkaren ville inte sätta in antibiotika för hennes UVI innan dom visste om det var bakterier som växte.

Vi får dessutom vänta med 3-månaders vaccinationen eftersom hon inte är frisk.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Therese - Mamma till Alfons

Sv:



Oj! Klart det är okey! Känner mig hedrad faktiskt =) Tack, eller nått =)

2012-01-03 | 17:23:56
http://uncompleted.blogg.se/
Susan med mini i magen- England

hahaha, du är inte den första som säger så, men jag har såååå svårt att inte låta bli.

Vi får se hur det går imorgon ;)

2012-01-03 | 19:01:13
http://silee.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!