Barnläkaren idag 10.30

Det blev sent igår. Igen. Men det var faktiskt hockeyns fel!
Såklart blev det avbrott på TVn och det var tydligen sändningen i Canada som var felet.

På med radiosporten, i med lurar och jag slockna på en gång. Då va klockan runt 01.

I morse ringde min BVCsköterska. Jag vaknar och tror att det är larmet när jag ser att det står "dolt nummer"

Svarar och försöker att låta pigg och fräsch. Men det gick långt från bra.
Min röst låter som sju svåra år och spricker och jag harklar mig för att inse att jag inte kan rädda situationen.

Jag har efter 4 veckors förkylning hos Evelyn blivit smittad! Täppt i näsan med snuva och ont i halsen. Varför Nu? Varför inte för 3 veckor sen?

Iallafall så hade hon bokat in oss på ett läkarbesök hos en barnläkare och dit ska vi idag 10.30.

Vi vaknade iallafall i bra tid ;) nu kanske vi kan vända på dygnet.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mazlin

Vi missade varran precis.. Jag gick därifrån 10:15 typ

2012-01-04 | 13:01:15
http://www.mazlin.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!