Jag utsätts för världens prövning

Då var vaccinationen äntligen aklarad.
1 månad för sent.

Vi pratade även om Evelyns hud. Hon är jättetorr och har ont och kliar sig. Huvudet har massa små rivmärken och ibland så djupa så hon blöder :(

Har smort henne med kortisonkräm morgon och kväll och hon får inte bada så ofta och När hon gör de så är det i maaaassa olja.
Några gånger i veckan smörjer jag in henne i ett tjockt lager Bepanthen innan läggdags och då vaknar hon oftast upp len och go som en bebis ska vara.

Trots att vi smörjer och smörjer så blir det inte bättre så idag har vi bestämt att jag ska sluta med mjölkprodukter och se om hon mår bättre.

Jisses. Sluta med Mjölkprodukter.
Det är ju typ Mjölk i allt!

Jag fick en lista på vad jag ska undvika så då blev det ju lite lättare men det är ju inte bara att söka efter en ettikett med mjölkfritt. Det ska vara utan Vassle, skummjölkspulver... Ja, det var 20 namn till.

Jag kommer leva på potatisbullar och lax i en vecka tills nästa BVC-besök. För det är det ingen mjölk i.

Oj vad osammanhängande min text blev. Bara för att man försöker göra allt på samma gång när ungarna ändå är i säng.
Vågar inte duscha än. Får vänta på Peter.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hanna - med Mini i magen

Tack för din gissning :)

2012-02-07 | 10:25:00
http://hjn.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!