Mot söder och pappa.

Nu är vi påväg in till söder för att möta upp pappa. Vi ska ha födelsedagsmiddag och jag gäspar fortfarande.

Men det är klart. Lite mysigt ska det bli.

Igår bjöd bästa Evelina mig på Faijtas. Det var jättegott! Evelina lagade medans tjejerna, Ella och Evelyn gnällde och grabbarna, Viggo och Colin busade.

Sen tog det 10 min så var middagen avslutad! 10 minuter.
Jag vet inte om man var rädd att bli utan mat. Alla kastade i sig maten.

Undra om det blir lika god mat ikväll?

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hanna - med Mini i magen

Hoppas du hade en bra födelsedag :)



Kontanter ska vi ta med till BB! Tack för tipset

2012-02-18 | 10:53:10
http://hjn.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!