Mjölken eller smörjet?

Jag har verkligen lärt mig att springa tyst i trappan.
Ni vet när man har bråttom och egentligen vill klampa tre steg i taget bara för att man inte kan flyga.

Men det går ju inte, så då får man springa fort och mjukt. Man måste flytta på foten igen innan man ens satt ner den.


Jag har märkt att efter 1½ dag utan mjölkprodukter så är Evelyns hud mycket finare.
Den är mjuk och hennes stora utslag på halsen, benen, armarna, ryggen och bröstet är nästan borta.

Är det mjölken eller den nya krämen vi smörjer med?

Det känns som om vi ska göra ett pricktest för att vara på säkra sidan ändå.
Visar det p mjölkallergi sutar jag amma. Hon behöver inte mig längre. Hon är 4 månader!

Medlemmar i plus i kassan?

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ida

Svar; tack! :)

2012-02-07 | 21:18:01
http://ipeterson.blogg.se/
Felicia

sv: precis det är bara att stå ut :)

2012-02-07 | 22:38:47
http://feliciaslindblom.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!