Look WHOs back!

Okej. Hej.

Jag är tillbaks!
Kul ni är som kommenterar att ni vill ha tillbaka mig :)
Jag tog en liten bloggpause. Jag kände lixom inget sug efter bloggen eller bloggar allmänt efter min kräkattack.

Idag är vi påväg till babycafe jag och Evelyn.

Jag har funderat på detdär med babycafe och mammor. Undra hur många som känner att dom måste piffa till sig innan dom möter andra mammor?
För att lixom hävda sig och utge sig för att vara en supermamma.

Dom kan sitta och kräkas över att ungen inte sover och att det är så jobbigt för att släkten kommer till helgen och att dom har bakat hela veckan för de och ändå se ut som en Victoria Secret modell.

Egentligen är dom nog inte så fräscha bakom sminket.

Jag är lite lika dan. Ärligt.
Fast det är nog för att jag aldrig skulle gå utan smink. Knappt ens till brevlådan.
Däremot kläderna skulle jag kunna gå utan. Eller dra på mig tröjan jag haft hela veckan.
Dra av värsta kräket med en våtservett typ.

Låter jag ytlig nu?

Fast jag måste faktiskt skryta med att jag är fräsch.
Min dotter sover mellan 22-05.


Och sen.
Tack Cissi för att du påminde mig om det jag lyckats förtränga. Kul! Puss!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Kul att du är tillbaka :)

2012-02-02 | 14:25:51
http://aaannaas.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!