Lite ångest över att fylla år.. ? Neejråå.

Jag fyller år snart. Nåja, det är 15 dagar kvar..
Oj, Det är verkligen snart!

Jag ösnkar mig första och andra Mosboken.
 


Jag hoppas kunna göra egen barnmat och att Evelyn äter den.
Med Colin höll jag på som en tok och lagade och frös in och han ratade den. Han skulle Bara äta burkmat. Han har alltid vart kinkig med maten och det var väl en sådär 3-4 standardburkar som gick ner.

Om jag ska göra barnmat så kan det ju vara bra att ha en liten mixer.



Jag vet vad ni säger nu, särskillt Du mamma.. Vad är det för fel på stavmixer eller assistent, gaffel?........
Men den ser så smidig ut. Liten och behändig och med ånga. Den ska vara stark så det ska gå att mosa ordentligt utan att den segar ihop och lämnar bitar.

Små burkar skulle vara bra att ha också.
Och skålar.
Och pengar.
En tid hos frisören skulle vara uppskattat. Utan barn i knät. Eller i vagnen som man får gunga med foten.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jenny - gravid i New York

Men du kan inte ha åldersnojja redan som är så ung & har två fina barn!! Herreguuud du är så ung & snygg med hela livet framför dig!

2012-02-02 | 13:47:06
http://jennybenny.blogg.se/
Eleonore- Kokboksutmaningen!

Den där såg ju väldigt bra ut, perfekt att göra egna barnmaten :)

Mor

Stavmixer och gaffel? Nä ..tugga till en slät konsistens, billigaste alternativet. :-)

2012-02-04 | 08:59:19




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!