Lilla go

Det är så mysigt att sitta och titta på Evelyn när hon ska somna.
Hon är så trött att hon tittar i kors och måste röra på sig för att inte somna.

Det ser så rofyllt ut när hon ligger och myser med sin snuttefilt i spjälsängen och hennes stjärnmobil blinkar och spelar en vaggvisa.

Nu sover alla barn, Colin sedan länge och jag ska bara duscha innan jag också gör natt.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Therese - Mamma till Alfons

Hej!

Ja jag blev allt upprörd eftersom du skrev det på ett sätt som inte riktigt passade, du kunde formulera om det eller något liknande och inte använda meningar som jag kände mig misslyckad på.



Jag förstår hur du tänker och menar men våra barn är inte likadana i detta sammanhanget. Alfons är en storbajsare och det är alltid bajs i blöjan oavsett om han sover eller inte, likså kiss. Jag vill inte låta han sova i det.

han vaknar såppass ofta än om nätterna så det finns ingen risk att han kan sova en hel natt än med en o samma blöja.

inte än iaf.. Och desto större han blir, desto lugnare kommer förmodligen bajseriet bli.



Jag är tacksam att du skriver av egna erfarenheter men på just denna fronten kändes det bara som en dumförklaring.



Jag är inte arg längre eller irriterad. Det kom så plötsligt om HUR o NÄR och VAR jag byter blöja på min son..



Men nu är det ur världen! =)

Ja visst, mycket grym design.. =D

2012-02-10 | 10:09:11
http://uncompleted.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!