Lek&Bus Stockholm.

Vi tog en sväng till Upplands Väsby för att leka på Lek&Bus Stockholm med Malin och William med småbröder.
3 timmars lek på leklandet och grabbarna är slagna hjältar!

Jag har också hunnit med att köpa ett nytt däck till vagnen då det kollapsade efter att sakta men säkert spricka mer och mer.

In på Barnens Hus. Perfekt service och 300 spänn fattigare men ett helt och nytt hjul rikare. Dock ett annat mönster på däcket men det känns som en fis i rymden då vagnen faktiskt kan rulla :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Susan- Mamma till Isaac i England

Ja, verkligen!

Men nu ligger han här och gnäller, och den här gången har jag testat allt men verkar iallafall inte lyckas hitta problemet :(



Pojkvännenvar här bara första veckan och har nu fått åka tillbaka till jobbet. Han kommer dock imorgon :)

2012-03-01 | 19:56:27
http://silee.blogg.se/
Anette

Ja, det ser jag verkligen fram emot! Nu har man ju bara lärt sig genom att testa sig fram och läsa lite på internet och sådär. Blir lättare nu. Dessutom får han individuell habilitering nu när han är så liten, vilket gör att jag är ännu gladare att han fick sin diagnos tidigt! Tror det är redan från 6-7 år som dom ändrar så att det är i grupp. Säkert jättebra det med, men eftersom alla är så olika känns det bättre när det är individuellt.



Bra att du är nöjd med servicen på Barnens Hus. Tänkte slänga in min Elsies vagn där när jag blivit frisk igen.

2012-03-01 | 21:12:20
http://nettangrillspettan.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!