Hujeda mig

Gud vilken stressig morgon det blev!

Vi vaknade bra i tid och allt var frid och fröjd tills jag inser att klockan är dagisdax.
På med ytterkläder, ner i vagnen, borsta tänderna i hallen, ut med en arg Evelyn som får stå och skrika på bron istället.

Mitt i allt glömmer jag min matlåda som jag ska hinna äta nån stans mellan dagislämning-föräldragrupp-dagishämtning-BVC.

Såklart tar jag fel telefon med mig och får sätta mig på bussen hem Igen för att hämta matlåda och rätt telefon.

Men hey, det är sånt som sätter lite spänning på tillvaron va..?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Monia - med bulle i ugnen ♥

sv: va mysigt att låta sonen göra det :)



ja man vet aldrig, det visar sig om bm kan se något kön ^^



kram





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!