Hej och hå.

Idag känner jag mig lite ledsen.
Har sovit dåligt inatt.

Inte kan jag trösta mig med en chokladkaka heller ;)

Ikväll ska här städas. Evelyn har fått en fin vit liten 50-talsbyrå av gammelfarmor som vi hämtar idag.
Det kommer göra susen i hennes rum!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Therese - Mamma till Alfons

Men då kanske du skulle valt att formulera dig bättre så hade jag inte blivit upprörd?

bara för att jag "har skinn på näsan" (som du påstår) och bjuder på mig själv betyder inte det att jag inte har en stenmur framför mig.



Om du nu stod för de du skrev så skulle du inte heller blitt ledsen för vad folk tyckte om de du skrev?

2012-02-10 | 20:00:03
http://uncompleted.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!