Ett dop i skriken och tårarnas tecken.

Periodpause.

Dopet idag var jättefint!
Dopbarnet tyckte dock inte det var så kul och jag tror att mamman svettades lite mellan lyckotårarna.

Colin hade myror i rumpan och hans bästa kompis, Dopbarnets stora storebror likaså.
Glada att se varandra ville dom ju inte sitta still i kyrkan.

Colin fick gå fram som stöd när det skulle hällas vatten i dopfunten och ville inte sjunga med i Blinka lilla stjärna. Han blev blyg och det kan jag förstå med allas ögon riktade mot sig :)

Jag fick en alldeles egen bakelse utan mjölk! Det hade jag verkligen inte räknat med och kände att det var det bästa som hände den dagen ;)

Grattis på dopdagen Oscar!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mazlin - mamma till tre pojkar

Pew det var svettigt att stå och han bara skriker och skriker. Samtidigt som jag här andra gossen. Jisses.



Vet du jag har kvar rulltårta ifall du vill komma över och fika. ;) Hemma hela veckan.. komsi komsi

2012-02-12 | 22:23:12
http://www.mazlin.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!