Trots trots trots.

Colin är inne i en retas-period och han går mig på nerverna. Att han dessutom har tankarna på helt annat håll JÄMT och inte lyssnar och glömmer bort allt vad vi säger gör inte saken bättre.

Idag gjorde jag tre st kort till honom.
Ett med ett frågetecken på. Den ska han hålla i för att komma ihåg vad har ska göra när jag gett honom kortet. Tex borsta tänderna, klä av sig, hämta saker osv. Och Ja. Han glömmer bort vad han ska göra efter 5 steg!!

Det andra kortet är ett varningskort. Det är precis vad det låter. En varning.

Sista ett utvisningskort. Har han fått ett varningskort och fortsätter att inte lyssna/retas/bråkas så får han åka upp på sitt rum.
För hans egen skull.

Inland är jag nära att stoppa ner han i en kartong och lägga han på vinden.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!