Snart är Colins sommarlov slut. Hade han fått välja hade det vart slut för länge sen!

I tisdags var vi på kvarnbadet. Det märks att semestern är slut för vi var nästan ensamma!
Skönt som attan då man hade fri sikt åt alla håll.

Evelyn sov i vagnen en stund och jag och Colin badade tillsammans innan det var dags för lunch.

Efter kvarnis gick vi förbi och hälsade på dagis.
Colin håller på att längta ihjäl sig och det blev nog inte bättre av alla kompisar som drog i honom och ville leka :)

I september ska vi ha ett möte om Evelyns allergi innan det är dags för inskolning. Jag pratade lite grann med pedagogerna och hoppas jag inte skrämde upp dom för mycket!

Läkaren ringde idag igen och kompletterade lite papper om förhållningssätt som vi ska ge till dagis.

Jag är nästan 99% säker på att det kommer hända något på dagis. Att hon får i sig ägg av någon annans mat eller att någon kommer och pussar på henne som ätit ägg till frukost. Men hellre att jag är inställd på att åka efter ambulansen, allt annat är en bonus!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!