I himmelriket finns det nog många bollhav

Jag har ju skrivit ett inlägg om hur olika barnen är och jag kan fortsätta jämföra dom. Som natt och dag.

Evelyn är nu 10 månader och ser ut som är större size på en tvåmånaders bäbis. Inga tänder, inget hår och storlek 68 i kläder.
Därför ser det extremt roligt ut när hon, precis som en ettåring, går, studsar på knäna, klättrar, står.. Ni vet vad jag menar.

Idag var vi på ett lekland som heter Lek och Bus. Där har dom en lite mindre del för barn mellan 1-3 som får härja bäst dom vill bland bollhav, kuddar, klätterställning, rutchkana m.m
Evelyn var en av dom vildaste barnen som fick lov att släppas lös och det var många blickar vill jag lova och jag är glad att jag inte är tankeläsare!

I 3,5 timme var vi där och jag såg Colin 3 korta stunder under den tiden.
Himmelriket? Ja, nästan.

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!