Från 25 till 23

Nu har vi haft vårt hus i 1 år och 1 månad. Drygt.
Fast vi har bara bott här i ca 8 månader.

Renoveringen var en pärs och jag trodde ärligt att vi aldrig skulle få det beboligt och att det skulle fortsätta lukta rök och kattpiss.

Vi tog oss vatten över huvudet och jag kan räkna på en hand de kvällar vi åt middag tillsammans hela familjen under 6 månaders tid.

Vi saknar fortfarande fläkt i köket, spottar under köksskåpen och en stor spegel i badrummet.
Badrummet uppe är rivet och färdiggipsat och används just nu som föråd, men det känns som ett senare alternativ att få det klart även om det såklart skulle va skönt att springa naken nerför trappen när man ska nattpinka!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jenny - mammaliv i Nashville

Jag kan tänka mig att det är en riktig prövning för hela familjen att leva i renoveringsprojekt! Vi valde nytt enbart för att vi trodde vi skulle kunna sluta i skiljsmässa om vi hade projekt på G ;) haha

2012-08-23 | 02:52:03
http://jennybenny.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!