Zaras barnkläder

Jag älskar Zaras barnkläder!
Tycker kvalitén är mycket bättre än tex H&M, lindex, KappAhl och liknande.

Tyvärr så måste vi in till stora staden för att hitta en Zarabutik så det blir att bunkra när vi väl kommer dit ;)

Sist blev det bland annat dessa godingar till Evelyn.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anette

Ja, nån fruktansvärt dum regel som gör att betyg äldre än 8 år inte kan räknas med i ett slutbetyg. Med andra ord måste jag bli färdig med gymnasiet innan dec nästa år för att få ut ett slutbetyg. Man får ju fortfarande ett samlat betygsdokument annars, men det ger inte längre behörighet till högre studier :/

2011-11-12 | 19:56:13
http://nettangrillspettan.blogg.se/
Mamma Natta

Håller med, tycker Zara har jätte fina kläder och bra kvalité. Jag handlar inte där så ofta mest för att jag då måste åka in till stan, men min mamma köper alltid kläder och stövlar till min dotter där.

Hemmafru i Florida

Re;tack sa mycket!!!



Du har en underbar blogg, lillen ar sa sot!!

2011-11-13 | 06:22:09
http://mylifeinparadise.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!