Trött!

Usch vad jag har sovit dåligt!
Evelyn har sovit jättebra så det är inte hon som hållit mig sömnlös.

Vi sover alla 4 i samma säng eftersom vi bor hos min pappa under renoveringen. Då blir det trångt och varmt och med en son som är som en propeller nattetid vaknar man ofta av en häl i magen eller en hand i ansiktet.

Fick ett sms i natt under amningen av en kär vänn också.
Hon väntar sitt tredje barn så då satte tankarna igång och snurra lite.
Väntar med spänning på fortsättningen.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anette

Ja, jag är en fara för mig själv när jag ger mig ut utan glasögon. Borde införskaffa mig en sån blindkäpp kanske. Eller så väntar jag bara tills det funkar med linserna, hehe :)



Vad kul med ny blogg :)

2011-11-10 | 09:51:09
http://nettangrillspettan.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!