Konsten att amma

Colin var väldigt liten när han föddes. 2450g och 45 lång.
Han var medtagen när han kom ut eftersom jag åkte på havandeskapsförgiftning och blev väldigt sjuk.
Därför satt det en undersköterska på vårt rum i två nätter och koppmatade honom.

När amningen väl kom igång funkade det kanon!
Fick dock sluta amma efter ca 6-7 mån eftersom han åt upp mig.
När det var som värst vägde jag 40 kg.

Evelyn var mycket starkare när hon kom. Hon hade världens adrenalinpåslag eftersom förlossningen gick så fort. 12 min hann jag vara inne på sjukhuset!

Hon har ammat felfritt sen den första timmen.

Nu verkar det som att brösten jävlas med mig.
Det rinner inte till och E blir inte nöjd.

Nu prövar vi en Nässpray och ser om det vill funka igen :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!