Ingen jul utan mammas adventskalender.

Min allra bästa mamma, och min enda faktiskt, gjorde en fantastisk julkalender till oss barn när vi var små.

Jag satt ofta och tittade på den och drömde mig bort ett tag i små historier som jag hittade på.

Iår ska den användas till Colin, men det blir inga paket varje dag utan han får till advent och sen får jan små godisbitar resten av dagarna.

Idag sprang jag in på Lidl och hittade chokladtomtar. Den stora kostade 12 spänn och resten 10 kr paketet.
Som hittat tyckte jag och slog till på stort! Nu räcker det till mig också.

Dedär med att jag skulle bli fit efter andra barnet skjuter jag upp till efter jul.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jennie

Han pluggar på STI, vidareutbildning inom el.. Besiktigning,konsult osv :)

2011-11-22 | 19:07:13
http://jenniesbarntankar.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!