Tänk på dem i Sverige också!

Jag kom på vad jag ska göra av kläderna vi rensat ut.

Vi har nu en full svart sopsäck med bara Peters och Colins kläder. Snart börjar jag rensa ut mina också!

Allt vi rensar bort ska till Stockholms Stadsmission.

Dem behöver just nu:
• underkläder
• jackor och tjocka tröjor
• hygienartiklar
• varma filtar
• skor

Det är inte så ofta man tänker på att skänka saker till behövande i Sverige. Det finns väldigt många runt omkring oss som bävar inför jul och kyla. Och då menar jag inte dem som undrar hur mycket köttbullar som ska rullas eller om Uggsen hinner komma med posten innan snön.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Juksela,16 år och gravid till 17 år och morsa ( bf 24 dec )

sv ; det är min brosas ungar , tycker om ha dom här dom är lugna :) och dom kommer bara på fredagar till söndag :p

2011-12-05 | 00:13:55
http://ungmammajuksela.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!