Scrap Scrap

Det är ju egentligen rätt töntigt och dyrt. Men jag har gjort det och jag gillar det.. Lite. Men det är fortfarande löjligt.

Lite dagisvarning över det hela så jag tänkte att Colin skulle få va me, men så blev jag lite julhitler och ville göra på mitt sätt och få ett fint resultat.

Det ser ut som om Colin gjort det ändå. Jag skyller på att det gick fort!

Jag har scrapat julkort ikväll gott folk.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

men åå vadå töntigt hehe de ju askuL!! pyssla o sånt!! haha julhitler så jävla kul!!



kanske får styra upp lite områdespyssel sen hehehehe kan vi morser sitta o julpyssla hhohoho



=) /Erika

2011-12-12 | 20:02:16
http://taby.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!