Sakta men säkert ett kök.

Jag packade ner Evelyn i vagnen och tog en promenad till centrum.
Det var bara jag som ville gå.

När jag nästan var nere ringer Peter och säger att dom ångrar sig. Säkert för att jag bad honom städa!!

När vi fikat och handlat lax, korvar, salami och en julklapp åkte vi hem.

Hämtade lite flyttkartonger med porslin hos Peters bror och satte igång med det sista i köket.

Imorgon åker vi till Täby och handlar julklapp till Peter.
Har ingen aning om vad. Hoppas på nått som bara uppenbarar sig framför ögonen!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Gertie

Det ser jatte fint ut, kan tanka mig att det ska bli nar alt ar klart

2011-12-18 | 20:10:56
Anonym

hej läser att lillan varit sjuk!!! =( hoppas de är brA? ska ni gå i m? vet du annars vad stationen heter vid mathiasgården? / erika

2011-12-18 | 20:12:14
Therese - Väntar en liten Dec-11

Sv:



Tack för ditt svar!

Jag blev kollad för drygt en månad sen på tappen när vi blev inlagda en sväng.. var då öppen 2cm och nästintill utplånad.. Handlar väl bara om dagar nu, samtidigt som man har såååå ont som jag har i denna stund så händer det liksom inget utav allt.. =(



Just nu känns det som ryggen ska gå av, av all hemsk mensvärks smärta.. Riktigt grooov!

Vill ha mer ont, vill ha "på riktigt ont" !...



Vilken förlossning! Hoppas det går fort här med så man hinner hem till Julafton ;)

2011-12-18 | 21:37:51
http://uncompleted.blogg.se/
Eleanor, 17år & mamma

Hej hej, jag bor i Märsta dudå? :)

2011-12-18 | 21:53:00
http://bbiigdeal.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!