Hej mjölkstockning, hej då fluktade tant.

Jag hatar mina tuttar.

Såhär många mjölkstockningar hade jag aldrig med Colin!
Det blir lixom inte helt utvecklat men tillräckligt för att få feber.

Nog för att min dotter sover mellan 22-05 varje natt men då tar hon igen jäkelskapet på kvällen istället.

Ikväll har hon hängt i min högra tutte.
Min sambo står i kallingar och målar trappen utan notis om att vi faktiskt flyttat till ett hus med insyn, colin so vägrar somna och jag i feber har gjort kvällen till en av dom mindre bra att sätta på listan.

Det är klart. Peter är ju lite underhållande och jag fnissar lite åt tanken att dom gamla tanterna i längan ovanför ska halka på isfläcken som ingen gjort nått åt när dom nyfiket envisas med att kika in.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!